MISJA: NASZYM CELEM I NAJWYŻSZĄ WARTOŚCIĄ JEST STOSOWANIE DOBRYCH PRAKTYK W LECZENIU I OPIECE NAD CHORYM, ABY ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO PACJENTA I UZYSKAĆ JEGO ZAUFANIE
Strona główna » Prawa pacjenta

Prawa pacjenta

27 października 2010

KARTA PRAW PACJENTA
Pacjentom oraz przedstawicielom ustawowym pacjenta przysługuje prawo złożenia skargi do Pełnomocnika d/s Praw Pacjenta działającego przy Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie. Przedmiotem skargi mogą być przypadki naruszenia praw pacjenta związanych z realizacją świadczeń zdrowotnych oraz gwarantowane obowiązującymi przepisami prawa.

Każda skarga wniesiona w formie ustnej oraz pisemnej jest gruntownie analizowana, a o ich wynikach informowana jest zainteresowana strona oraz Dyrektor SPZOZ w Pajęcznie.   Dokładny tryb postępowania w przypadku składania skargi opisano w Procedurze przyjmowania skarg przez Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta. Formularz zgłoszenia skargi znajduje się w załączniku :Formularz skargi\".
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie: radca prawny Michał Piasecki, ul. 10-go Maja 13/15, 98 - 330 Pajęczno, tel. 513048221.

Gabinet Pełnomocnika Znajduje się na III piętrze głównego budynku Szpitala. Przyjmowanie stron po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.  
Procedura przyjmowania skarg przez Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta.  
Pacjentom oraz przedstawicielom ustawowym pacjenta przysługuje prawo złożenia skargi do Pełnomocnika ds. praw pacjenta.

PEŁNA TREŚĆ DOKUMENTU

Kalendarz wydarzeń
lipiec 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Kontakt
Telefon alarmowy: 999, 112
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie

ul. 1 Maja 13/15,
98-330 Pajęczno

+48 34 311 16 63
+48 34 311 27 62
+48 34 311 14 03
+48 34 311 24 04
+48 34 311 10 62
+48 664 014 900