Komunikat dla Pacjentów

Szanowni Państwo,

ze względu na trwające prace nad usunięciem awarii systemu, bardzo prosimy wszystkich Pacjentów, którzy mieli wyznaczony termin teleporady w dniach 10.02 oraz 11.02 o telefoniczny kontakt ze swoimi Ośrodkami Zdrowia od poniedziałku do piątku:

- w Pajęcznie pod nr tel. 459 595 700 (godz. 8:00-18:00)

- w Strzelcach Wielkich pod nr tel. 459 595 065 (godz. 8:00-15:00)

- w Nowej Brzeźnicy pod nr tel. 459 595 075 (godz. 8:00-15:00)

SPZOZ w Pajęcznie na bieżąco realizuje świadczenie usług medycznych dla Pacjentów. W przypadku konieczności zasięgnięcia porady lekarskiej lub wypisania recepty w godzinach zamknięcia poradni, prosimy o kierowanie się do Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie przy ul. Wiśniowej 26, czynnej od poniedziałku do piątku od godz. 18:00 oraz w całodobowo w weekendy. 

W przypadku stanów bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia należy kontaktować się z numerem alarmowym 112. 

Przepraszamy za utrudnienia, cały czas pracujemy nad rozwiązaniem awarii.